הסכנות הבריאותיות של רטיבות בקירות

Wiki Article

אולם כאשר מדובר במערכות אינסטלציה, הדברים מעט סבוכים יותר. לכאורה, לא קשה לזהות מצב בו קיימת נזילה בברז, או אפילו בקיר שנמצא מאחורי הברז, או בקיר שמאחורי האמבטיה.

איתור נזילות מים בצפון או בכל מקום אחר חייב להעשות במהירות

אחרי כמה חודשים או שנים, חוסכים את ההוצאות על עלויות מים גבוהות ואת המחיר של תיקון נזקי הנזילה.

קרא עוד » בדיקת הצפה לגגות התפקיד המרכזי והחשוב ביותר של בדיקת הצפה לגגות הוא לוודא כי הבית אכן אטום באופן שלם ומלא מפני גשמים אשר עלולים לחדור לבית הן מהמרפסת

וכמובן בתחום האינטסטלציה היא מיועדת לאיתור נזילות וכניסת מים.

כאשר אתם מזמינים אותנו לבצע איתור נזילות מים אליכם אתם רוצים בשורה התחתונה לשים את הבעיה מאחוריכם ולחזור לשגרת החיים שלה הורגלתם לפני שהביוב עלה על גדותיו או לפני שהתקרה שלכם התחילה לנזול.

צריך להבין שאם אתם רוצים להזמין שירות מקצועי ככל שניתן של איתור נזילות עם מצלמה מקצועית טרמית, אז איכות המצלמה זה דבר שצריך להתייחס אליו.

איתור נזילה במצלמה טרמית יעיל במקרים בהם הצנרת מוסתרת מאחורי קיר או אובייקט דק ועל כן לא יתקבלו הרבה אובייקטים של חום.

מהרגע שיש הדמיה, תוך זמן קצר אפשר לבנות את תהליך התיקון ולהתאים את הפתרון בצורה המתמקדת בשורש הבעיה.

אז תחסכו לעצמכם את הסיוט הזה ופשוט תדאגו לאתר את מקור הנזילות באופן מהיר ומדוייק, באמצעותו של בעל מקצוע מיומן.

נזילה של מים יכולה להתרחש בכל מבנה אך לרוב נזילות נפוצות יותר במבנים בהם הצנרת ישנה. הסיבה לנזילת המים תוכל להיות צינור סדוק,נזילה באסלה או צינור ישן שנשבר או צינור שהתפורר. מקום הנזילה יושפע ממיקום הצנרת כך שהמקום בו אתם מבחינים בסימני רטיבות אינו בהכרח המקום בו הצנרת פגועה.

ואילו כאשר מדובר בתחום האינסטלציה היא מיועדת לצורך איתור נזילות וכניסת מים. עצם התבססותה של המצלמה על חום, מאפשרת לה לזהות ולאתר נזילות דרך הקירות. כאשר מתחוללת נזילה של מים בתוך הקיר חל שינוי בטמפרטורת הסביבה ממנה נובעת הנזילה.

קרא עוד » תיקון plumbing והתקנת ריצוף דק לאחר נזילה התקנת ריצוף דק ועץ היא דרך מצוינת לגרום לבית שלך להיראות מודרני ומסוגנן.

כעסק המתמחה בצנרת על כל סוגיה ומורכבויותיה, אנחנו בתרמופיקס מקפידים לעדכן ולשדרג באופן תמידי את שיטות

Report this wiki page